باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی»
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک های مفید

با یک بازی کوچیک و فلش دیگه به نام Legends of Kong در خدمت شما هستم.شما در این بازی نقش یه آقا پسر رو دارید که باید با دشمنای خودتون مبارزه کنید.گرافیک بازی مناسب و حجم اون بسیار پایینه!

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:دانلود بازی اکشن فلش Legends of Kong کم حجم, ] [ 19:18 ] [ {Cloner} ]

این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار جذاب و استراتژیک در سبک زامبی کشی با نام همه ی زامبی ها باید بمیرند ! ( All Zumbies Must Die ) برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی در نقش 4 کاراکتر اصلی به جنگ و مبارزه با زامبی هایی که قصد دارند دنیا را نابود کنند بپردازید. هم چنین گرافیک بازی بسیار خوب طراحی شده و موسیقی های متن آن جذابیت دیگری به بازی می بخشد. شما میبایست با استفاده از سلاح های پیشرفته و متنوعی که در دست دارید آن ها را نابود کرده و به مقصد نهایی خود برسید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی مهیج نهایت لذت را ببرید.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:دانلود بازی بسیار هیجان انگیز و اکشن All Zombies Must Die, ] [ 13:7 ] [ {Cloner} ]

 

بازی Cortex Commandیکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که طی چند سال گذشته توسط شرکت نچندان معروف Data Realms ساخته و روانه بازار شده است. داستان بازی از این قرار است که قرن ها از زندگی و دوره ی انسان ها گذشته و روبات ها بر دنیا حکومت می کنند. البته یک پسر و یک دختر از کل نسل انسان ها باقی مانده که شما می بایست به آن ها کمک کنید تا از انقراض نسل انسان ها جلو گیری کنند. این بازی علی رغم حجم بسیار کمی که دارد از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده و می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان باشد. امیدواریم با دریافت این بازی پرتابل ( بدون نیاز به نصب ) نهایت لذت را ببرید.


ادامه مطلب

سری بازی های Halft Life یا نیمه جان یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی است که مانند Counter Strike محبوبیت بسیاری پیدا کرده و در زمان خود حرف بسیاری برای زدن داشت و چزو مطرح ترین بازی ها در سبک اکشن بود. در این نسخه از بازی که Blue Shift نامید شده شما میبایست به مقر دشمن نفوذ کرده و اسرار آن ها را فاش کنید و طی مراحل و عملیاتی آنان را نابود کرده و به هدف خود و گروهتان برسید. گرافیک بازی نسبت به حجمش ماهرانه طراحی شده و بازی صحنه های اکشن و جذاب بسیاری دارد که می توانید شما را ساعت ها پشت سیستم کامپیوترتان سرگرم سازد.



ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب: دانلود بازی اکشن و پر هیجان نیمه جان Half Life Blue Shift, ] [ 13:5 ] [ {Cloner} ]

همان طور که می دانید Chicken Invadres کماکان به ساخت شاهکار های خود ادامه میدهد و از نسخه 4 این بازی تا کنون چند Edition عرضه شده که Easter Edition جدید ترین و جذاب ترین آن هاست که از گرافیک بسیار خوب و موزیک فوق العاده زیبایی برخوردار است. از ویژگی های معم و قابل توجه این نسخه دو نفره بودن و آیتم ها و کارکاتر های جدید آن می باشد که به بازی جذابیت دیگری می بخشد. مراحل بازی نیز در این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بیشتر شده و گرافیک آن نیز بهبود یافته که می توانید این نسخه فوق العاده حیرت انگیز را به صورت رایگان  دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 5 تير 1391برچسب:دانلود بازی جدید Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette Easter Edition , ] [ 13:4 ] [ {Cloner} ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 113
بازدید کل : 891837
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33